Monday, June 25, 2012

Rainbow Nails

Hi! For today's nail design I'm showing you something that I've created like two weeks ago, before I had to cut my nails... Currently I'm waiting for them to get a bit longer and I'll try to come up with something that would be great for summer, just like these rainbow nails. I've prepared two versions: one with rainbow and the other one with rainbow + clouds. I'm not sure which one I like better, they're both cute! As you can see I've also added some glitter nail polish, but this step is optional. I love these colours and it's definitely fun to wear such colourful and cheerful nail design during these hot summer days. Enjoy!

Hej! Dzisiejszy wzór, który chcę Wam pokazać zrobiłam jakieś dwa tygodnie temu, zanim musiałam skrócić swoje paznokcie... Obecnie czekam, aż trochę urosną i postaram się przygotować dla Was inny wzór, który będzie idealny na lato, tak jak te tęczowe paznokcie. Przygotowałam dwie wersje: jedną tylko z teczą, a druga to tęcza + chmury. Nie jestem pewna, która podoba mi się bardziej, obie są urocze! Jak widzicie użyłam również lakieru z brokatem, ale ten krok jest zupełnie opcjonalny. Uwielbiam połączenie tych różnych kolorów i zdecydowanie fajnie jest mieć takie paznokcie podczas ciepłych, letnich dni! Mam nadzieję, że Wam się podoba.




Products used: Essence studio nails 24/7 nail base, Inglot 38, China Glaze: Spontaneous, Happy go lucky, Electric beat, OPI: In My Back Pocket, Essence: 02 I'm a Berliner, 92 better late than never, Seche Vite top coat. / All the mentioned products were purchased by me.
Użyte produkty: Essence studio nails 24/7 nail base, Inglot 38, China Glaze: Spontaneous, Happy go lucky, Electric beat, OPI: In My Back Pocket, Essence: 02 I'm a Berliner, 92 better late than never, Seche Vite top coat. / Wszystkie wymienione produkty zostały zakupione przeze mnie.

9 comments:

  1. That is SUPER FREAKIN AWESOME!! LOL I just wanted to say that very enthusiastically! lol

    ReplyDelete
  2. Zakochałam się, szczególnie w tych drugich z chmurkami!

    ReplyDelete
  3. Fantastycznie ! Jak robisz takie idealne, rowne paski ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki;) Hmm...nie mam jakiejś specjalnej metody to tylko kwestia wprawy. Jeśli robię grubsze kreski takie jak tutaj to najpierw robię cienką prostą i później tylko ją pogrubiam, poprawiam i ewentualnie trochę prostuję. Na początku też było mi ciężko zrobić prostą kreskę, ale trochę czasu już minęło więc nie jest już tak trudno:)

      Delete
  4. po prostu boskość <3 lecę sama takie zrobić, aaa!

    z rzadka to robię, ale niezaobserwowanie Twojego bloga będzie grzechem *_*

    ReplyDelete