Monday, September 24, 2012

Union Jack

Hello! Union Jack can be seen practically everywhere, on t-shirts, notebooks, phone cases... so why not have it on your nails? I absolutely love how it looks like, it's actually third time when I have this design on my nails and I don't think I'll ever get bored with it. Do you like it as much as I do? Willing to paint your nails that way? Le me know!

Wzór flagii brytyjskiej (zwany Union Jack) jest widoczny niemal wszędzie, na t-shirtach, zeszytach, obudowach do komórek... więc czemu nie udekorować w ten sposób paznokci? Niesamowicie mi się podoba to jak wygląda, to chyba już trzeci raz gdy mam ten wzór na swoich paznokciach i nie sądzę, że kiedykolwiek mi się znudzi. Podoba Wam się tak samo jak i mnie? Macie ochotę ozdobić tak swoje paznokcie? Dajcie znać!


Products used: Essie ridge filling base coat, Inglot 955, red and white striper, Inglot diamond top coat. / All the menioned products were purchased by me.
Użyte produkty: Essie ridge filling base coat, Inglot 955, red and white striper, Inglot diamond top coat. / Wszystkie wymienione produkty zostały zakupione przeze mnie.

2 comments: