Friday, October 19, 2012

Plum Night

Hi everyone! Today I'm showing you a nail polish that I recently bought and that is absolutely perfect for autumn. Such a gorgeous and deep plum colour is something you can definitely wear on your nails this season. I'm thinking about making a post about perfect autumn nail polishes, would you be interested? 
I added a little sparkly triangle on my ring finger and put thin black tape on the edges, but it's optional.
Hope you like it!

Witam wszystkich! Dzisiaj chcę Wam pokazać lakier, który ostatnio kupiłam i który jest idealny na jesień. Ten ciemny i piękny śliwkowy kolor będzie świetnie wyglądać na Twoich paznokciach podczas obecnej pory roku. Myślę o zrobieniu posta na temat lakierów i kolorów, które są modne i dobrze wyglądają podczas jesieni, jesteście zainteresowane? 
Dodałam także błyszczący trójkąt na moim palcu serdecznym, a na jego brzegach przykleiłam cienką czarną tasiemkę, ale ten krok jest opcjonalny. Mam nadzieję, że Wam się podoba!


Products used: Essie ridge filling base coat, Revlon 025 Plum Night, Essence 43 Where is the party?, Seche Vite top coat, thin black nail tape. / All the mentioned products were purchased by me.
Użyte produkty:  Essie ridge filling base coat, Revlon 025 Plum Night, Essence 43 Where is the party?, Seche Vite top coat, cienka czarna taśma do zdobienia paznokci. / Wszystkie wymienione produkty zostały zakupione przeze mnie. 

1 comment:

  1. Przejrzałem sobie całą zawartość Twojego bloga i już dawno nie byłem pod takim wrażeniem! Efekty Twojej pracy stanowią idealne potwierdzenie, że za pomocą buteleczki lakieru i małego pędzelka można tworzyć prawdziwe dzieła sztuki! Nie wychodząc z podziwu, czekam na więcej! :D

    ReplyDelete