Sunday, December 2, 2012

Sweetness

I'm not really sure what to tell you about this nail design, I only knew that I wanted to use some sweet pink colours and... this is what came out:D It kind of reminds me of a military suit, well of course the colours are different but this association just popped up in my head. Hope you like it!

Nie jestem do końca pewna co mogę Wam powiedzieć o tym wzorze, wiedziałam tylko, że chcę użyć słodkich, różowych lakierów i wyszło coś takiego:D Przypomina mi trochę wzór moro, oczywiście kolory są inne, ale takie skojarzenie właśnie wpadło mi do głowy. Mam nadzieję, że Wam się podoba!



Products used: Essie ridge filling base coat, Essie 790 A crewed interest, 74 Tart Deco, 73 Cute as a button, Essence 12 Holo topping, please!, Seche Vite top coat. / All the mentioned products were purchased by me.
Użyte produkty: Essie ridge filling base coat, Essie 790 A crewed interest, 74 Tart Deco, 73 Cute as a button, Essence 12 Holo topping, please!, Seche Vite top coat. / Wszystkie wymienione produkty zostały zakupione przeze mnie.

6 comments:

  1. Gdybym miał wyobrazić sobie kwintesencję słodkości, to wyglądałaby ona własnie tak :D

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajnie Ci się udało to mani! A Cute as a button muszę dorwać :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koniecznie!:D To chyba jeden z niewielu kolorów, który nigdy mi się nie nudzi:D

      Delete
  3. Słodkości koniecznie obserwuję :) masz talent :*

    ReplyDelete
  4. Ślicznie :)
    Słodko,pastelowo,dziewczęco.

    Bomba!


    zzMoskwa

    ReplyDelete