Wednesday, January 9, 2013

Ishihara Test

Hiiiiiiii! I'm back! I know it's been a while but I hope you all get that it's all because of Christmas, New Year's Eve etc. I also went skiing, which was awesome and now I'm back in Warsaw, getting ready for exams and classes. Hopefully you enjoyed your Christmas time and had loads of delicious food and presents:D I'm also interested in what you had on your nails for New Year's Eve! One of my readers asked me to show you what I had on my nails and I'd love to recreate what I was wearing that day. But in today's post I'm showing you a design that actually won my latest giveaway/contest- Ishihara est. Isn't it brilliant? One more time congrats to the winner, I absolutely looooved her idea:D Let me know if you like my version of it!

Siemkaaaaa! Wróciłam! Wiem, że minęło trochę czasu od ostatniego postu, ale mam nadzieję, że rozumiecie. To wszystko przez Święta, Sylwestra itd. Udało mi się również pojechać na narty i wyjazd był mega udany, a teraz jestem już spowrotem w Warszawie, powoli przygotowuję się do egzaminów i zajęć. 
Mam nadzieję, że miałyście cudowny okres świąteczny, masę dobrego jedzenia i fajne prezenty:D Ciekawi mnie również co namalowałyście na paznokciach w Sylwestra! Jedna z czytelniczek poprosiła, abym pokazała Wam co ja nosiłam w ten dzień i z chęcią odtworzę wzór, który miałam już niedługo. Natomiast w dzisiejszym poście chcę Wam pokazać wzór, który wygrał moje ostatnie rozdanie/konkurs- test Ishihary. Genialny pomysł, prawda? Jeszcze raz gratuluję zwyciężczyni, pomysł maxymalnie przypadł mi do gustu:D Dajcie znać czy podoba Wam się moja wersja!



Products used: Essie grow stronger nail base, China Glaze First mate, Electric beat, Peachy Keen, Lemon fizz, OPI In my back pocket, Essie Blanc, A crewed interest, Tart deco, Capri, Sew psyched, Essence 22 What do you think?, 03 Exits on your right, 34 Fall for me, Catrice 250 I sea you!, 340 Run forest Run!, Seche Vite top coat. / All the mentioned products were purchased by me.
Użyte produkty: Essie grow stronger nail base, China Glaze First mate, Electric beat, Peachy Keen, Lemon fizz, OPI In my back pocket, Essie Blanc, A crewed interest, Tart deco, Capri, Sew psyched, Essence 22 What do you think?, 03 Exits on your right, 34 Fall for me, Catrice 250 I sea you!, 340 Run forest Run!, Seche Vite top coat. / Wszystkie wymienione produkty zostały zakupione przeze mnie.

17 comments:

  1. Jak zawsze pięknie :)
    Pomysł bardzo ciekawy :D

    ReplyDelete
  2. świetnie Ci t wyszło- tak równo :) noo i chyba nie jestem daltonistką bo nie mam problemu z rozróżnieniem liczb ;)

    ReplyDelete
  3. brakowało mi Twoich postów :)
    paznokcie niesamowite: pomysł naprawdę genialny, a wykonanie mistrzowskie :)
    wzorowałaś się na tych ...testerach dla daltonistów? (nie znam fachowej nazwy!).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fachowa nazwa to właśnie test Ishihary, znalazłam na googlach jakieś przykładowe testy i starałam się odwzorować:D

      Delete
    2. ciemnota ze mnie! właśnie przed momentem wujek Google odpowiedział mi na pytanie ;)

      Delete
  4. Świetny pomysł i genialne wykonanie, mi się bardzo podoba :)

    ReplyDelete
  5. matko, dłuższą chwilę mi zajęło, żeby zakminić, że to nie są tylko kropki : (
    genialny pomysł miał zwycięzca giveawaya! Wygląda świetnie <33

    ReplyDelete
  6. prześwietne, super blog. czemu tak późno tutaj trafiłam?!
    obserwuję.

    ReplyDelete
  7. Fantastyczny !! bardzo pozytywny :)

    ReplyDelete
  8. Słodko,cukierkowo,fantastycznie:)


    zzMoskwa

    ReplyDelete
  9. wow, świetnie to wygląda! pamiętam takie książeczki były w podstawówce :D

    ReplyDelete
  10. Szkoda tylko ze to powielony pomysł:
    http://www.goosesglitter.com/2012/02/color-blind-test.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na paznokciach było już wszystko, ciężko zrobić coś nowego. Wykonanie Marceliny bezbłędne!

      Delete