Wednesday, January 23, 2013

Luminous nail polish: Born Pretty Store review

Today I'm coming to you with another product that I received from BornPrettyStore. Daisy who contacted me, sent me this awesome luminous nail polish which glows in the dark! How cool is that? Imagine yourself in a club with such nails:D
This nail polish has a gel consistency, but it applied nicely. I used three coats of this nail polish over a white one, with this white base the colour is nicer and it glows better. Some time ago I had a nail polish that was supposed to glow in the dark, but actually it didn't... It's so different with this one, it gives a great and eye-catching effect. 
Do you like it?

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną recenzją produktu, który otrzymałam od BornPrettyStore. Daisy, która się ze mną kontaktowała, wysłała mi ten świetlny lakier, który świeci w ciemności! Coś genialnego, prawda? Wyobraź sobie siebie w klubie z takimi paznokciami:D
Ten lakier ma żelową konsystencję, ale aplikacja nie sprawiała problemu. Nałożyłam trzy warstwy tego lakieru, ale jako bazy dałam również jedną warstwę białego lakieru, dzięki temu kolor jest trochę bardziej wyraźny i paznokcie lepiej świecą w ciemności. Kiedyś miałam już lakier z innej firmy, który teoretycznie też miał świecić w ciemności, ale nie było takiego efektu... z tym lakierem jest zupełnie inaczej, daje świetny i przykuwający uwagę efekt. Podoba Wam się?



What is more you can get 10% off your purchase by using my code: CFL91. The shipping is worldwide and it's free:)

Co więcej, używając mojego kodu CFL91 podczas dokonywania zakupu dostajecie zniżkę 10%. Wysyłka obejmuje cały świat i jest darmowa:)


*This product was sent to me for review purposes. Expressed opinion is an honest one and it is entirely based on my experience with the product.
*Ten produkt otrzymałam w związku z recenzją. Wyrażona opinia jest szczera i oparta na moich doświadczeniach z tym produktem.

24 comments:

  1. Chyba raczej nie jestem zwolenniczką paznokci świecących w ciemności, ale efekt kilku warstw na bieli podoba mi się niesamowicie!

    ReplyDelete
  2. o ja, chce taki na imprezy, masakra:D!

    ReplyDelete
  3. Ale czad :) Na imprezę rewelacyjny :)

    ReplyDelete
  4. z takimi na paznokciami na imprezie, można zrobić wrażenie ;)

    ReplyDelete
  5. ale śliczne! :)
    nie pogardziłabym, ojjj nie :D

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Na ciemnych kolorach zanika, raczej jest tylko widoczny na białym, ale można uzyskać fajny efekt, np. czarne kropki na białym tle i ten lakier jako top:)

      Delete
  7. Coś wspaniałego! :D Mi się podoba bardzo. I kolor też, uwielbiam takie puderki :)

    ReplyDelete
  8. :) świetna ciekawostka!
    czy są inne kolory takich światełek? tzn.- czy te lakiery mogą śiwecić na inny kolor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak:) Tutaj jest pełna gama kolorów: http://www.bornprettystore.com/advanced_search_result.php?keywords=luminous&x=0&y=0

      Delete
  9. Wow nieźle, w dzień taki niepozorny, a w nocy :D

    ReplyDelete
  10. Świetne i cena nie zabija.
    Chyba kupie ten świecący na czerwono :):):):)





    ZzMoskwa

    ReplyDelete
  11. świetny kolor i perfekcyjne paznokcie :D

    ReplyDelete
  12. Dziękuję!:) Jest przecudny, ale nakłada się tragicznie:(

    ReplyDelete
  13. Super!! Nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje :)

    ReplyDelete
  14. Aaaa genialny jest! :D piękny kolor no i to świecenie rewelacyjne! :)

    ReplyDelete