Monday, April 8, 2013

Checkered nails

Today I want to show you a nail design inspired by current trends, namely checkered designs. After seeing Louis Vuitton fashion show I decided to give it a try. I don't always follow trends, I wear what I like, but I'm definitely into this one. Let me know what are your thoughts on this nail design!

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam wzór zainspirowany obecnymi trendami, czyli szachownicą. Po zobaczeniu pokazu Louis Vuitton zdecydowałam się na wykonanie takich paznokci. Raczej nie śledzę trendów i za nimi nie podążam jak szalona, zakładam to co mi się w danej chwili podoba i co mi odpowiada najbardziej, ale zdecydowanie jestem fanką tego trendu i tego motywu. Dajcie znać czy podoba Wam się ten wzór!
Został on także opublikowany na www.snobka.pl (tutorial możecie zobaczyć tutaj)




Used products: Nail Tek Foundation II, OPI Alpine Snow, Inglot 953, Seche Vite top coat.
Użyte produkty: Nail Tek Foundation II, OPI Alpine Snow, Inglot 953, Seche Vite top coat.

34 comments:

  1. oryginalna ta szachownica :) bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. ale piękne i takie równiutkie : D

    ReplyDelete
  3. Fajne :) Takie...rzucające się w oczy :)

    ReplyDelete
  4. masakra! Co za równa kratka. Mi się niestety rak trzęsą łapki że nie dała bym rady zrobić takich równych linii... ale efekt fajny :)

    ReplyDelete
  5. Mega! świetnie perfekcyjny :D

    ReplyDelete
  6. super to wygląda. Cóż za precyzja :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo precyzyjne ;) tylko kurcze trzeba mieć dobry biały lakier, a mi wszystkie prześwity robią...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wcześniej używałam Inglota i Essie, oba fajnie się sprawdzały i je polecam. Później przyszła kolej na wypróbowanie OPI, krycie fajne, ale jak dla mnie pędzelek jest trochę za twardy... więc jak go wykończę wracam do któregoś z tych dwóch wyżej wymienionych:)

      Delete
  8. super to wygląda :) tak jak ten wzór nie podoba mi się za bardzo na ubraniach to na paznokciach wygląda świetnie :)

    ReplyDelete
  9. Bardzo mi się podoba! Co za precyzja...uwielbiam oglądać Twoje zdobienia...są takie dokładne i staranne :)

    ReplyDelete
  10. ślicznie! uwielbiam połączenie b&w!
    a szachownica idealna :)

    ReplyDelete
  11. Jak dopracowane pazurki, wyglądają rewelacyjnie :0

    ReplyDelete
  12. ta szachownica przypadła mi do gustu :)

    ReplyDelete
  13. Świetnie wygląda, szkoda, że mam do kitu biały lakier ;P

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajna ta szachownica :)
    Z resztą jak każdy Twój mani :D Podziwiam Twoją precyzję i staranność ;)

    ReplyDelete
  15. Bardzo fajny! Może na wszystkich paznokciach bym się nie odważyła mieć takiego wzoru, ale chociaż na jednym paznokciu czemu nie! :)
    Mam pytanie, ile taka sonda do zdobień może kosztować??

    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przejrzyj sobie oferty na allegro http://allegro.pl/listing.php/search?category=45658&sg=0&string=sonda
      Z tego co widzę to ceny wynoszą 4-10zł:)

      Delete
  16. Ale efekt :O
    nie jestem fanką tego wzoru ale na paznokciach wygląda niesamowicie efektownie ^^

    ReplyDelete
  17. ...a ja nie umiem zrobić odręcznie nawet jednej prostej kreski! Jak pomyślę, że musi być koniecznie prosta, to tak mi się ręce trzęsą, że szok... super. :)

    ReplyDelete
  18. super ci to wyszło jakbyś miała naklejki na paznokciach ;D

    ReplyDelete
  19. Bardzo ładnie Ci to wyszło, szachownica prosta i efektowna :)

    ReplyDelete
  20. bardzo ładnie :) i co najwazniejsze dokładnie - u mnie nie powiem jak by to wyglądało :D

    ReplyDelete
  21. Świetne i jak równiutko. Bardzo fajnie to wygląda.

    ReplyDelete
  22. Ale równiutko, zjawiskowo to wygląda :)

    ReplyDelete
  23. jak zawsze fenomenalne zdobienie ;)

    ReplyDelete
  24. oo jakie świetne paznokcie, może zrobię coś podobnego :) chciałam spróbować też wzoru pepitka ale jest dość trudny :) noo ale Twoje bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete