Tuesday, May 7, 2013

Gradient + studs

Today I felt like doing gradient on my nails and I was thinking about a colour combination, which I'd like the most. I thought about doing something with blue or green, but then I noticed Essie - Capri, that I have and that I haven't used so much. It's a pretty raspberry red colour and since I don't really like painting my nails only with red I decided to mix it up with a pretty peach colour also from Essie, which is called Tart Deco. To me these colours look beautiful together. At the end I decided to give this girly manicure a spin and I added gold studs from Born Pretty Store. I'm definitely loving this look:D Let me know in the comments if you like it as well!

Dzisiaj miałam ochotę zrobić gradient na paznokciach i myślałam o użyciu koloru niebieskiego albo zielonego, ale później zauważyłam lakier, który nie był zbyt często przeze mnie używany, mianowicie malinowa czerwień od Essie - Capri. Nie lubię malować całych paznokci na czerwono, więc zdecydowałam się na połączenie tego koloru z brzoskwiniowym lakierem Essie - Tart Deco. Według mnie ta kombinacja prezentuje się bardzo ładnie. Na koniec zdecydowałam się dodać odrobinę mocniejszy akcent do tego dziewczęcego manicuru i nakleiłam złote ćwieki od Born Pretty Store. To zdobienie bardzo przypadło mi do gustu:D Dajcie znać w komentarzach czy Wam też się podoba!




Used products: OPI Nail Envy nail strengthener, OPI Alpine Snow, Essie Tart Deco, Essie Capri, gold studs from Born Pretty Store (I received this product), Poshe top coat.
Użyte produkty: OPI Nail Envy nail strengthener, OPI Alpine Snow, Essie Tart Deco, Essie Capri, złote ćwieki z Born Pretty Store (ten produkty otrzymałam), Poshe top coat.

18 comments:

  1. ślicznie!
    bardzo wiosennie i tak jak napisałaś - dziewczęco
    ale nie za słodko bo z pazurkiem
    podoba mi się ten Essie Trat Deco :)

    ReplyDelete
  2. ćwiekiiii <3
    kolorki też niczego sobie :)

    ReplyDelete
  3. Mi ćwieki coraz bardziej przypadają do gustu są śliczne, podobnie jak oba lakiery essie :)

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam Twoje zdobienia! Napatrzeć się nie mogę na to!

    ReplyDelete
  5. Podobają mi się te Essie- mają fajne soczyste odcienie :) Ogólnie całość fajnie się prezentuje z tymi ćwiekami.

    ReplyDelete
  6. okrągle ćwieki są bajkowe tak samo jak to mani ;3

    ReplyDelete
  7. Wyszło bardzo ładnie !! :)

    ReplyDelete
  8. pewnie że si e podoba, nawet bardzo :)

    ReplyDelete
  9. Ćwieki nadały mani charakteru. Super efekt :) Bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. zgadzam się, takie mani z yyy.. pazurem :D

      Delete
  10. Mnie też bardzooo przypadło do gustu! :) Malina z charakretem.. świetne:)

    ReplyDelete
  11. Świetny kolorystycznie ten ombre

    ReplyDelete