Wednesday, May 15, 2013

Mix

As we all know I'm a great fan of mix nail designs and today I want to show you yet another one that I created. I love the combination of white, black and silver and these are the colours that I decided to use. Like it?:D

Jak już wszyscy wiemy jestem ogromną fanką mixów na paznokciach i dzisiaj chcę Wam pokazać kolejny, który wykonałam. Bardzo mi się podoba kombinacja białego, czarnego i srebrnego i właśnie dlatego użyłam takich kolorów do mojego mixu. Podoba Wam się?:D



Chętnych zapraszam do udziału w moim rozdaniu na Facebooku (link tutaj). Do wygrania zestaw 4 lakierów OPI Vintage Minnie Minis:))))


Products used: OPI Nail Envy base coat, OPI Alpine Snow, Inglot 221, Inglot 953, Wibo Art Liner black, silver studs from BornPrettyStore (I received this products), Poshe top coat.
Użyte produkty: OPI Nail Envy base coat, OPI Alpine Snow, Inglot 221, Inglot 953, Wibo Art Liner czarny, srebrne ćwieki z BornPrettyStore (ten produkt otrzymałam), Poshe top coat.

21 comments:

  1. Niesamowicie to wygląda. Jak z bardzo ekskluzywnego katalogu.

    zzMoskwa

    ReplyDelete
  2. Świetne połączenie:) Najbardziej mi się podoba Union Jack:)

    ReplyDelete
  3. widziałam to zdobienie u ciebie na FB i najbardziej podoba mi się twoje wydanie brytyjskiej flagi ;]

    ReplyDelete
  4. Zdobienie jest świetne, zazwyczaj wybieram który paznokieć podoba mi się najbardziej, ale tutaj jest to niemożliwe, wszystkie są bardzo pomysłowe i w moim guście na pewno kiedyś wypróbuje - za przyzwoleniem ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście, że można:D Chętnie zobaczę!:D

      Delete
  5. Paznokieć palca wskazującego jest moim faworytem :D A całość świetnie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  6. wygląda super :) i już nawet do krzyża w Twoim pazurkowym wydaniu się przyzwyczajam ;) i też bardzo lubię połączenie tych 3 kolorów :)

    ReplyDelete
  7. Super to wygląda, sama nigdy nie miałam mixa na paznokciach. Musze to nadrobić koniecznie, bo efekt jest fenomenalny.

    ReplyDelete
  8. Bardzo się podoba, jaka perfekcyjna robota, świetne :)

    ReplyDelete
  9. noo rewelacja !! jak nie lubię flagi nigdzie, tak tu mi nie przeszkadza :D

    ReplyDelete
  10. Jesteś moją mistrzynią w paznokciowych mixach :) cudownie wyszło.

    ReplyDelete
  11. uwielbiam mixy w twoim wykonaniu. świetnie dobierasz kolory i faktury

    ReplyDelete
  12. uwielbiam takie
    ! kiedy kazdy jest inny a tak o siebie pasuja;)

    ReplyDelete