Saturday, August 10, 2013

Glitter Nail Polish: Born Pretty Store Review

Dzisiaj mam dla Was recenzję dwóch brokatowych lakierów z Born Pretty Store. Do wyboru macie jedenaście kolorów, a w moim poście pokażę Wam numery 1 i 4. 

Today I have a review of two glitter nail polishes from Born Pretty Store. You can choose among eleven colours, but today I'm showing you #1 and #4.



Chciałabym zacząć od ciemniejszego lakieru, czyli numeru 4, ponieważ kolor w butelce bardziej zwrócił moją uwagę, więc użyłam go jako pierwszego.
Już w butelce widać, że mamy do czynienia z maleńkimi wielokolorowymi, holograficznymi płatkami brokatu. Obracając butelkę i w zależności od kątu patrzenia zauważalne są trzy kolory: zielony, niebieski i miedziany złoty. Baza lakieru nie jest przezroczyta, więc po nałożeniu na inny kolor stanie się on ciemniejszy. Ja jako bazy używałam lakieru China Glaze - First Mate. 
Aplikacja nie sprawia problemu, ponieważ już przy pierwszej warstwie bez problemu pokryjemy paznokieć dużą ilością brokatu. Polecam użycie szybkoschnącego top coatu, ponieważ lakier brokatowy nie należy do tych szybko schnących.

I'd like to start off with a darker nail polish #4, because the colour in the bottle was more eye-catching for me, so I used this one as a first.
Right away you can see that in the bottle we have multicoloured and holographic shell glitter. By turning the bottle you can see three colours: green, blue and copper golden. The base of this nail polish is not clear, it's slightly darker so when you apply it on the nail polish of your choice it will definitely get a bit darker.
Application is really easy and you don't have to put few coats of this nail polish, because you can get tones of glitter with just one stroke. However, I'd recommend using a fast drying top coat, because it takes some time for this nail polish to dry on its own.




Drugi kolor czyli numer 1 w butelce wyglądał zwyczajnie i dość niepozornie, ale po nałożeniu go na ciemny lakier Ciate 3am Girl spodobał mi się zdecydowanie bardziej. W butelce brokat błyszczy się trochę w kolorach tęczy, ale na płytce widać jak bardzo jest on holograficzny (na zdjęciach nie udało mi się tego do końca uchwycić). Polecam użycie ciemnego koloru jako bazy, ponieważ najpierw spróbowałam z kolorem czerwonym i brokat był tam słabo zauważalny. Z ciemnym kolorem bazowym wydobywamy odcienie zieleni, granatu, złota i czerwieni.
Tak jak w przypadku poprzedniego koloru polecam szybkoschnący top coat.

Który lakier przypadł Wam bardziej do gustu?:) Dajnie znać w komentarzach!

The next colour #1 didn't look so special in the bottle, but after applying it on the darker colour Ciate 3am Girl I really loved it. In the bottle this glitter doesn't shine so much, but over a dark nail polish you can see how holographic it is (it looks much better in real life than it does on the pictures). I recommend using a dark colour underneath, because I tried it with a red colour and the glitter was barely visible. With a dark colour as a base you can see colours such as green, blue, golden and red.
With this one I also recommend using a fast drying top coat,

Which nail polish do you like better?:) Let me know in the comments down below!




Co więcej, używając mojego kodu CFL91 podczas dokonywania zakupu dostajecie zniżkę 10%. Wysyłka obejmuje cały świat i jest darmowa:)

What is more you can get 10% off your purchase by using my code: CFL91. The shipping is worldwide and it's free:)


*Te produkty (brokatowe lakiery) otrzymałam w związku z recenzją. Wyrażona opinia jest szczera i oparta na moich doświadczeniach z tym produktem.
*These products (glitter nail polishes) were sent to me for review purposes. Expressed opinion is an honest one and it is entirely based on my experience with the product.
Użyte produkty: baza Essie Help Me Grow, China Glaze First Mate, Ciate 3am Girl, top coat Poshe.
Used products: Essie Help Me Grow, China Glaze First Mate, Ciate 3am Girl, Poshe top coat.

14 comments:

  1. Ta 4 jest niesamowita :) Przepięknie wygląda na paznokciach :) W połączeniu z 1 daje również piękny efekt.

    ReplyDelete
  2. 1 wygląda super. Po wyglądzie w butelce nie spodziewałam się takiego efektu.

    ReplyDelete
  3. jak jakaś tęczowa rybia łuska!
    super!

    ReplyDelete
  4. Oba są bardzo ciekawe, chociaż 1 podoba mi się bardziej.. bo ma dużo złota:D

    ReplyDelete
  5. oba są cudowne, ale drugi wymiata!

    ReplyDelete
  6. Ciemniejszy mi się bardziej podoba :) Ale muszę przyznać, że ten "biały" na ciemnej bazie zmienił się niesamowicie :>

    ReplyDelete
  7. Oba mi się podobają, ale chyba ten pierwszy bardziej :D

    ReplyDelete
  8. Mi także bardziej podoba się pierwszy. Wygląda to obłędnie.

    zzMoskwa

    ReplyDelete