Wednesday, August 28, 2013

Silver studs

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam srebrne 3mm ćwieki z Born Pretty Store, które postanowiłam połączyć z bielą i jasnym różem, aby stworzyć dość delikatny wzór. Ćwieki nie zawsze muszą oznaczać coś mocnego i ostrego, czego przykładem (mam nadzieję) jest moja dzisiejsza propozycja. Jak wiecie uwielbiam ćwieki i nie sądzę, aby w najbliższej przyszłości mogły mi się one znudzić. Podobne ćwieki z Born Pretty Store mogłyście już oglądać na moim blogu i tak jak w przypadku poprzednich aplikacja nie sprawia problemu, ponieważ ćwieki łatwo można doczepić do jeszcze wilgotnego lakieru, a następnie utrwalić top coatem. Co do trwałości to muszę przyznać, że przy ułożeniu ćwieków pionowo (tak jak w przypadku tego wzoru) jest spora szansa, że ćwiek znajdujący się na końcówce paznokcia może szybko odpaść. U mnie odpadł na drugi dzień, ale reszta trzyma się przyzwoicie:D
Jak Wam się podobają ćwieki w takim wydaniu?

Today I'd like to show you 3mm silver studs that I received from Born Pretty Store. I decided to combine them with white and light pink, because I wanted to create a gentle design. Creating a design with studs doesn't necessarily have to be edgy and I feel that what I'm showing you today is a good example of that. You know that I absoluty love studs and I can't imagine getting bored with them. I've already showed other studs from Born Pretty Store and it's always the same situation with application. It's really easy because studs adhere to wet nail polish and then you can always add a top coat to make them last longer. When it comes to their durability it depends on how you arrange them. When you arrange them the way I did it's quite probable that the one on the edge of your nail will soon fall off. For someone who doesn't like to change their nails often it might be a problem, but since I change my nails every second or third day that's definitely not an issue.
How do you like this design?



Co więcej, używając mojego kodu CFL91 podczas dokonywania zakupu dostajecie zniżkę 10%. Wysyłka obejmuje cały świat i jest darmowa:)

What is more you can get 10% off your purchase by using my code: CFL91. The shipping is worldwide and it's free:)



*Ten produkt (srebrne ćwieki) otrzymałam w związku z recenzją. Wyrażona opinia jest szczera i oparta na moich doświadczeniach z tym produktem.
*Theis product (silver studs) were sent to me for review purposes. Expressed opinion is an honest one and it is entirely based on my experience with the product.
Użyte produkty: baza Essie Help Me Grow, Essie Blanc, Essie No Baggage Please, top coat Poshe.
Used products: Essie Help Me Grow, Essie Blanc, Essie No Baggage Please, Poshe top coat.

25 comments:

  1. Delikatne ale ćwieki dodają lekkiej zadziorności, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. ja dzisiaj dostałam zamówione ćwieki i już niedługo biorę się za wykonanie z nimi mani. ;)

    ReplyDelete
  3. kocham Twoje paznokcie ! NO UWIELBIAM !
    weź wyjdź za mnie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhahah:DD <3 Nigdy nie sądziłam, że prowadzenie bloga będzie mogło się wiązać z taką propozycją hahh:D

      Delete
  4. Jak zawsze pięknie :) Cudny efekt, a w jasnym różu się zakochałam <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. PS. Gdzie kupiłaś tą mini buteleczkę? (Essie No Baggage Please)

      Delete
    2. Niestety, ale Ci nie powiem, ponieważ otrzymałam ten produkt i butelka jest w normalnym rozmiarze, na zdjęciu chyba tylko wygląda na wersję mini:)
      Polecam Ci zajrzeć na www.victoriasbeauty.com ,ponieważ mają tam sporo lakierów Essie i może ten też się znajdzie:)

      Delete
  5. ćwieki to coś co nie może się znudzić! milion kombinacji jeszcze masz do wykorzystania : D i czekam na tak swietne jak te!

    ReplyDelete
  6. delikatne i z pazurem, świetne :)

    ReplyDelete
  7. Zaczynają mi się podobać ćwieki ;) Ślicznie wyglądają, niby takie delikatne a jednak nie ! ;)

    ReplyDelete
  8. co tu dużo mówić-świetne jak zawsze :D

    ReplyDelete
  9. mi się podoba to połączenie subtelne i ciekawe

    ReplyDelete
  10. zawsze mnie dziwi najbardziej że ćwieki u ciebie zawsze są od początku płytki do końca. Mi przeważnie zostaje wolne z jednej albo drugiej strony bo zawsze brakuje tyci tyci aby zmieścił mi się jeszcze jeden ćwiek ;]

    ReplyDelete
  11. podoba mi się to mani, chociaż użyłabym nieco ciemniejszego różu zapewne:D

    ReplyDelete
  12. bardzo ładne, jednak użyłabym ciemnych kolorów ;D

    ReplyDelete
  13. wygląda ślicznie. tak delikatnie i elegancko. właśnie tak jak mówisz, mimo że są ćwieki, ale nie jest ostro ;)

    ReplyDelete
  14. jest doskonale i bardzo subtelnie <3

    ReplyDelete
  15. prześliczny kolor ten wrzosowy :)

    ReplyDelete
  16. Really cute and delicate look! I like it. ^^

    ReplyDelete
  17. Ślicznie to wygląda :)
    Mimo ćwiekó - delikatnie i dziewczęco :)

    ReplyDelete
  18. Ja mam niestety zbyt zaokrągloną płytkę na kwadratowe ćwieki. Noszę od wczoraj i co prawda nie zaczepiają mi się jakoś niesamowicie, ale mam wrażenie, że zaraz zaczepię i odpadnie. Pozostają mi eksperymenty z okrągłymi :) Świetnie wygląda połączenie takiego słodkiego, pudrowego różu ze srebrnymi ćwiekami ;)

    ReplyDelete