Saturday, June 7, 2014

American Flag

Dzisiaj mam dla Was paznokcie, które widziałam już dawno u Beyonce w teledysku "Telephone", ale jakoś nigdy nie zabrałam się do ich wykonania. Motyw flagi USA już kiedyś pojawiał się na moich paznokciach, ale tym razem postawiłam na takie samo wykonanie jakie miała Beyonce. Efekt końcowy przypadł mi do gustu i podoba mi się użycie metalicznych odcieni, które świetnie prezentują się w słońcu. Na dodatek zgrałam się z wizytą Obamy w Polsce:D Pewnie kiedyś powtórzę jeszcze ten motyw, ale w trochę innym wykonaniu. Mam nadzieję, że Wam się podoba!

Today I want to show you a nail design, that I've seen some time ago on Beyonce's nails in "Telephone" video. Somehow I've never recreated them, but I guess it was the high time. It's not the first time that I have American flag on my nails, but this time I've decided to create the same nail design that Beyonce had. I definitely like the final effect and I like how these metallic nail polishes shine in the sun light. What is more Obama visited Poland when I created these nails, so it's a good timing:D I'm sure it's not the last time I was inspired by the American flag. Hope you like it!




Zapraszam Was do śledzenia mnie na instagramie: @marce7ina

Follow me on instagram: @marce7ina


Użyte produkty: baza Essie Millionails, Inglot 221, Orly Star Spangled, Orly In The Navy, Essie Blanc, top coat Poshe.
Used products: Essie Millionails base, Inglot 221, Orly Star Spangled, Orly In The Navy, Essie Blanc, Poshe top coat.

10 comments:

  1. genialne zdobienie ;) Twój kształt pazurków genialnie się do niego nadaje :D

    ReplyDelete
  2. W takim metalicznym wydaniu są znacznie ciekawsze niż gdybyś wybrała lakiery o kremowym wykończeniu. Prezentują się świetnie!

    ReplyDelete
  3. ale masz piękne szponki, mani przepiękny i estetyczny :)

    ReplyDelete
  4. Super! Precyzyjne wykończenie :)

    ReplyDelete
  5. Są bardzo ładnie wykonane, lecz jakoś nie przepadam za motywem amerykańskiej flagi... :)

    ReplyDelete
  6. fajowo wygląda ten wzór wykonany metalicznymi lakierami! zwraca uwagę :D

    ReplyDelete
  7. ciekawa interpretacja motywu amerykańskiej flagi ;)

    ReplyDelete